Hizmet Destek Sözleşmesi

Zensoft Yazılım A.Ş. ürettiği, satışını yaptığı ya da destek hizmeti verdiği ürünlerin, ürün bazında temel eğitim ve destek hizmeti tamamlandıktan sonra verilecek olan hizmetin ne şekilde verileceği, maliyetinin ne olacağı gibi konuları kapsamakta olan hizmet destek sözleşmesidir.

Temel destek kapsamından sonra hizmet alan tarafın, zorunlu destek hizmet seçimi yapması gerekmektedir. Hizmet seçiminden sonra tarafımızdan ilgili firmanın kayıtları güncellenecek olup müşteri seçimi konusunda destek verilmeye başlanacaktır.

Temel destek anlaşması kapsamında destek isteyen müşteri, destek talebi öncesinde http://destek.zensoft.com.tr adresinden elektronik form ile talebini bildirmelidir. Elektronik form ile bildirim yapılmadan destek kaydı verilmemektedir. Elekronik form ile bildirimde bulunmanın zorunlu olma nedeni;

  1. Zamanla oluşabilecek olumsuzluklarda geçmişi kayıt altına almak,
  2. Müşterinin aynı konuda destek ihtiyacı olması durumunda arşivden çözümü incelemek,
  3. Müşterinin aldığı hizmet kalitesini ölçebilmesini sağlamak,
  4. Firma çalışanlarımızın denetimini sağlamak ve daha iyi hizmet kalitesi sunmak,
  5. Talepler doğrultusunda gelen geri bildirimlerle destek konularında analiz sağlamak, çözümler sunmak.

Temel Destek anlaşması tamamlandıktan sonra, müşteri hizmet almaya devam edebilmek için destek metodu seçmek zorundadır.

  1. Destek başı ücretlendirme
    1. Destek başı ücretlendirme metodu seçen bir firmada herhangi bir talep olması durumunda bu talebin yazılı olarak gelmesi gerekmektedir.
    2. Yazılı olarak gelen talebe ücretsiz uzak destek hizmet verilmez.
    3. Uzaktan bağlantı ile hizmet verilmesi için öncelikle pos.zensoft.com.tr adresinden müşterinin en az temel servis ücretini ödemesi gerekmektedir.
    4. Destek başına ücretlendirme metodunda, yerinde servis hizmeti verilmesi gerekiyorsa müşteriye randevu verilir bu kapsamda yerinde hizmet verilir.
    5. Yerinde hizmet ücreti, mesafe ve destek sürecin başlama ile bitiş zamanı dikkate alınarak belirlenir. 
    6. Destek başına ücretlendirme metodunda mesai saatleri dışında hizmet verilmez.
  2. Temel destek anlaşması
    1. Temel Bakım Anlaşması metodu seçen bir firmada herhangi bir talep olması durumunda bu talebin yazılı olarak gelmesi gerekmektedir.
    2. Yazılı olarak gelen talebe ücretsiz uzaktan destek hizmeti verilir.
    3. Temel destek kapsamında hizmet alan müşteri önceliklidir.
    4. Temel destek anlaşması kapsamında hesaplanan ücret destek verilecek ürünler ve aygıtlar dikkate alınarak hesaplanır ve peşin yada kredi kartına taksitle tahsil edilir.
    5. Temel destek anlaşması kapsamında hizmet alan müşteriye özel günler hariç olmak üzere uzaktan destek hizmeti mesai dışında da verilir. Uzun sürecek olan bir işlemde ise mesai saatine tehir edilir.
    6. Temel destek anlaşması kapsamında hizmet alan müşterinin ihtiyacına göre kodlama yapılmaz, talep edilirse ek ücret talebi ile yapılır.
  3. Bakım anlaşması
    1. Bakım anlaşması kapsamında destek alan müşteri herhangi bir talebi olması durumunda bu talebi yazılı olarak gelmesi gerekmektedir.
    2. Yazılı olarak gelen talebe uzaktan destek ve telefonda destek hizmeti ile çözüm sağlanmaya çalışılır.
    3. Bakım anlaşması kapsamında destek hizmeti isteyen müşteriye Vip statüsünde hizmet verilmektedir.
    4. Bakım anlaşması hizmet bedeli, müşterinin ürün ve aygıtlarına bağlı olarak belirlenir, ilgili ücret aylık olarak tahsil edilir.
    5. Bakım anlaşması kapsamında hizmet alan müşteriye özel günler hariç olmak üzere uzaktan destek hizmeti mesai dışında da verilir. Uzun sürecek olan bir işlemde ise mesai saatine tehir edilir.
    6. Bakım anlaşması kapsamında hizmet alan müşterinin süreçlerde daha iyi bir yönetim sağlaması için lisans sahibi olduğu ve geliştirilmeye uygun olan yazılım modüllerinde geliştirme hizmeti verilmektedir.
    7. Bakım anlaşması kapsamında destek alan müşterinin belirli zamanlarda veri analizi yapılmakta olup, yöneticilere durum ile ilgili rapor sunulur.
    8. Bakım anlaşması kapsamında hizmet alan müşteri periyodik olarak ziyaret edilir, felaket senaryolarına karşı önlem alınır. 
    9. Bakım anlaşması kapsamında destek alan müşteri ile özel toplantılar sağlanıp iş geliştirme konularından destek verilir.

Destek başı ücretlendirme fiyat bilgisini burdan inceleyebilirsiniz